Tips til hverdagstrening med Stine Hartmann

Stine Hartmann er ambassadør for #TeamImsdal, og elsker hverdagstreningen. Her er hennes ti beste tips til aktiviteter du kan gjøre på jobb, skole, hjemme eller mens du venter på bussen.

 

Gå-lunsj:

Ta med matpakken ut på tur og gå i lunsjen. Trener kondisjonen.

Mobilsamtale med knebøy eller utfall:

Snakk i telefonen og ta knebøy samtidig. Flere varianter. Trener ben. Eller gå og ta utfall mens du snakker.

Tåhev ved busstasjon:

Om du venter på buss, tog eller trikk så kan du ta noen diskret tåhev. F.eks. 3×30 tåhev.

Ta trappa:

Unngå heisen, bruk trappa. Eller når du er ute og går så ta i bruk trapper! Gå gjerne opp og ned en ekstra gang

Benk-trening:

Hvis du sitter og venter på noen på en benk, ta noen dips for å trene armer.

Stå når du tar kollektivtransport:

Du trener balanse og muskler i hele kroppen, og samtidig kan du ha det litt moro

Gå, løpe eller sykle til og fra jobb:

Ta med deg skift i en liten sekk. Dette er en fantastisk start eller avslutning på arbeidsdagen.

Vente-hopp:

Du trenger ikke hoppetau for å hoppe. Venter du på noen, hopp noen ganger. Utrolig bra og effektiv trening.

Gå av et stopp for tidlig:

Legg inn noen ekstra skritt på vei til og fra dit du skal.

Knip i butikkøen:

Om du står i kø på butikken, stell deg på tærne og knip rumpeballene sammen. Gjenta et par ganger. Dette trener rumpemusklene dine på en effektiv måte!

 

 

Bli medlem av #teamimsdal du også, og få treningstips og motivasjon på veien til dine mål.

Meld deg inn her:

Logg din trening